wtorek, 18 listopada 2014

Ostatni rok...czas zacząć.Nowa poracja lekkich pyszności;)

Heej!!
Po długiej ciszy w końcu jestem!!! Zamieszanie związane z przeprowadzką spowodowało , że nie miałam czasu aby powrzucać dania, które przygotowałam ale na szczęście jakąś część , która jako tako wyglądała uwieczniłam na zdjęciach. Teraz tylko muszę opracować przepisy i tak oto powstały :
Kremowa zupa z dyni z dodatkiem serowych grzanek , Morszczuk obsypany ziarnami otulony w chlebku arabskim, Ostry kurczak w chlebku naan z czarnuszką i sosem czosnkowo-pomidorowym, Energetyczna zupa gulaszowa. Troszkę się tego nazbierało:) .A teraz gorąco zapraszam do gotowania razem ze mną!!!Jeszcze nadal mogę mieć ciche dni bo zdecydowanie moje mieszkanie nie jest uporządkowane...meblowanie trwa!!;) ale gotowanie oraz ćwiczenia muszą być !!
MANDO BEIJOS xD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz